2012. szeptember 26., szerda

"Best Job"

Bár a nyári olimpia rég véget ért, és nem is volt olyan kiemelkedően eredményes számunkra mint az elmúlt évek ötkarikás játékai, ahogy az lenni szokott, ez az esemény is kitett magáért a reklámok tekintetében. Emmy díjat nyert az Alejandro González Iñárritu rendezésével készült "Best Job" címen futó kétperces short.Vagy reklám. Mert ha az utolsó tíz másodpercet elhagyjuk, az előbbinek is helytálló lenne. Angliában körülbelül naponta ötször visszaköszönt valamilyen médiumon keresztül, de ez volt az amit kivételesen nem kapcsoltam át/klikkeltem máshova. Maga történet célba ér, jól kivitelezett és hatásos, persze azért a mai erős mezőnyben mégsem kapjuk fel annyira a fejünket, mint mondjuk 4-5 évvel ezelőtt. Azért is választottam, mert kiválóan példázza azt a trendet ami az elmúlt néhány évben kialakulóban van, ez pedig a reklámok és az általuk valóban hirdetett termék elszakadása, egy közvetett - ez esetben - érzelmi lépcső általi indirekt közvetítés. Úgy látszik, igen is működik a dolog. Lássuk hát:



Érdekesség képpen - hogy méginkább szembetűnő legyen a változás -, egy promo több mint tíz év távlatából:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése